viernes, 21 de noviembre de 2014

Dramatització "La rateta que escombrava l'escaleta"

Després d'haver contat, llegit amb contes de casa, classe i la biblioteca del col·le, ens ha arribat el moment de representar-lo.
A la classe de psicomotricitat hem jugat a  ser els diferents personatges que apareixen al conte: La rateta, per supost, l'ase, gall, gos, porc,ànec i com no, l'enganyadís gat.
Ací teniu el conte i als seus protagonistes.


"La Rateta Que Escombrava L'escaleta"

Hi havia una vegada una rateta molt boniqueta que escombrava l'escaleta. La rateta es va trobar un dineret i...

- En què me'l gastaré?


-Si em compre avellanetes em cauran les dentetes i si em compre pinyonets em faran mal els queixalets! Així és que em compraré un LLAÇ de color rosa.

I VA PASSAR UN GOS QUE LI VA DIR: 

 

 

Rateta, rateta, tú que ets tan boniqueta, Vols casar-te amb mi?




I per la nit que faràs?


Guau, guau, guau!

No, no que m'espantaràs! 

I va passar l'ase que li va dir:

Rateta, rateta, tú que ets tan boniqueta, vols casar-te amb mí?

 

 

Ihà, Ihà, Ihà 

I per la nit que faràs? ... No, no que m'espantaràs!

I va passar un gall que li va dir:

Rateta, rateta, tú que ets tan boniqueta, vols casar-te amb mi?


Kikiriki, Kikiriki...

 I va passar un Porquet que li va dir:


 

Rateta, rateta, tú que ets tan boniqueta, vols casar-te amb mi?

 

 

Oinc, oinc, oinc

I va passar un gat per allí i...

Ai, si! aquesta veu sí que és dolça! va dir la rateta encanterinada

 

 

Van fer el casament i quan estaven tots dos sols,

la rateta va preguntar pel sopar i...

 El gat li va fer un petó tan, tan gros... diguent-li el sopar ets TUUUUÚ!


...I de la rateta tan sols va quedar el seu LLAÇ rosa!

 




No hay comentarios:

Publicar un comentario